
خوابم نميبرهxa0 خسته نيستم، چشمام بازه و از وقت خوابم گذشته . بعضي حرفا زدنشون همون لحظه خيلي بي آزار به نظر ميرسه ... ولي با گذر زمان انقدر دردناك ميشه كه عميقا تنت رو از ترس به لرزه ميندازه ...xa0 + نوشته شده در xa0سه شنبه بیست و سوم شهریور ۱۳۹۵ساعتxa022:17  توسطxa0خودمxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
خوابم نميبرهxa0 خسته نيستم، چشمام بازه و از وقت خوابم گذشته . بعضي حرفا زدنشون همون لحظه خيلي بي آذار به نظر ميرسه ... ولي با گذر زمان انقدر دردناك ميشه كه عميقا تنت رو از ترس به لرزه ميندازه ...xa0 xa0...
ادامه مطلب